Organizator:

IdeaExpo i r360: szybko, sprawnie i efektywnie!

Podziel się

W związku wprowadzonymi w Polsce obostrzeniami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w zakładach pracy i miejscach takich jak biblioteki, zakłady kosmetyczne i fryzjerskie bardzo potrzebnym produktem stały się specjalistyczne osłony plexi pozwalające spełnić narzucone wymogi sanitarne.

Na potrzebę rynku szybko zareagowała IdeaExpo, podmiot na co dzień zajmujący się projektowaniem i budowaniem stoisk targowych, wprowadzając do sprzedaży online wspomniane osłony.

Jednak aby sprzedać towar klientowi, ten musi się najpierw dowiedzieć gdzie może go kupić. W tym celu do pracy została zwerbowana nasza agencja r360. Szybko znaleźliśmy odpowiednie, zawodowe grupy na Facebooku, jak się okazało później po wynikach kampanii, były bardzo dobrze wyselekcjonowane.

Użyliśmy własnych grup remarketingowych w Google Ads, gdzie docieraliśmy do potencjalnych odbiorców za pomocą reklam graficznych. Bardzo istotna była też kampania w wyszukiwarce, związana z oferowanym produktem.

Własne, dobrej jakości, bazy odbiorców pozwoliły nam na rozesłanie dedykowanego wybranym grupom zawodowym newslettera, jak również wiadomości SMS-owych.

Wszystkie wyżej opisywane kampanie zostały uruchomione błyskawicznie. Realizacja, od zlecenia i poznania potrzeb, aż do wprowadzenia wszystkich działań i startu kampanii trwała zaledwie kilka godzin. Takie było życzenie klienta, czasem trzeba więc popracować po godzinach…